De ontwerpafdeling zet graag zijn tanden in dit project. Het is een unieke sfeer waardoor je qua vormgeving alles uit de kast kunt halen. De huisstijl optimaal vertalen in combinatie met een duidelijke navigatie. Dat is de uitdaging. Achter de schermen gebeuren er ook tal van spannende dingen. Zo is deze website volledig met Umbraco gebouwd, ons nieuwe open source motorblok waarmee je optimaal presteert op het gebied van snelheid, veiligheid, beheergemak en uitbreidingsmogelijkheden. Ook de SEO afdeling wordt ontzettend vrolijk van dit systeem. Zij konden aan alle benodigde knoppen draaien om de online marketing tot een succes te maken. Dit hebben ze dan ook niet nagelaten. Na een uitgebreide scan van zoekvolumes en doelstellingen is het plan de campagne gesmeed. Alles volledig meetbaar en de kosten vooraf goed in beeld gebracht. Een succesvol resultaat schuilt dan ook zeker in de grondige voorbereidingen. De focus van de online marketing ligt in eerste instantie op de regio’s Utrecht, Rotterdam en Den Haag. De afdelingen SEO en UX-design zorgen dat de customer journey optimaal wordt ingericht. En al dit vernuft achter een heerlijk oubollige uitstraling.