The Valley

Groei boven jezelf uit!

In dit project:
  • Branding
  • Design
  • Online

The Valley is ontstaan uit een fusie van 4 bedrijven. 4 ondernemers, 3 familiebedrijven, 7 kwekerijen, 35 middenkader-teamleden en ruim 500 medewerkers die binnen een half jaar als één merk verder wilden. In de aanloop naar onze briefing is een duidelijk doel bepaald. De voornaamste functie van een nieuw merk is het behouden en aantrekken van mensen. The Valley moet dus vooral een werkgeversmerk worden. Nu, maar vooral richting de toekomst met de ambitieuze stippen aan de horizon.

Panorama Studios werd erbij gehaald om deze branding te verzorgen. We vonden het belangrijk om te toetsen of het voorwerk aansloot met wat er binnen de organisatie leefde. Hiervoor hebben we diverse interviews gehouden met steeds een mix van personen van de verschillende locaties. Vervolgens konden we met deze bagage hun verhaal verder te polijsten op het gebied van de pitch en kernwaarden. We verzonnen een passende prikkelende slogan. We doken onze denktank in om een employer branding campagne te verzinnen met een eigen beeldstijl en zochten hier een partner bij die dit gevoel goed in beeld kon vatten. Verder moest deze nieuwe stijl doorgevoerd worden in diverse middelen. Denk hierbij aan de aankleding van de locaties, de bedrijfskleding, allerhande drukwerk, leuke inhakers en digitale middelen.


De pitch:

Wij zijn The Valley

We zijn ontstaan uit de visie dat de toekomst van de tuinbouw vraagt om sterke bedrijven. Om bedrijven die geen genoegen nemen met stilstand maar met vooruitgang. Daarom hebben we als vier familiebedrijven de handen ineen geslagen. Om de krachten te bundelen en vooral om samen dóór te groeien. Samen telen we een range aan tomaten en komkommers binnen de club van Growers United. Door van vier bedrijven naar één te gaan, nemen we een optimale concurrentiepositie in op de markt. Met zeven vestigingen zijn we niet alleen groot, maar ook flexibel genoeg om in te spelen op de wensen van die markt. 

Binnen elk van die zeven vestigingen leeft een eigen cultuur. Zodat The Valley voor medewerkers een bedrijf is en blijft met de menselijke maat. Want mensen maken het verschil in onze sector. Als je mensen de ruimte en verantwoordelijkheid geeft, kunnen ze zomaar eens boven zichzelf uitstijgen. Gek genoeg klinkt dit logisch, maar is deze ruimte er niet bij ieder bedrijf. Zonde, want de beste prestaties dwing je niet af maar creëer je. Met elkaar en met het hele bedrijf willen we vooruit. Elke dag weer.

The Valley. Groei boven jezelf uit!

 

.
Oud > Nieuw
.
.
.
Website
Werken bij
.
.
.
Website
Zuilen